Naar het overzicht

Nieuw Mewa-klantenportaal met veel functionaliteiten

30 augustus 2022
InnovatieOnderneming
Digitaliseringsoffensief bij Mewa: het nieuwe klantenportaal ‘my.mewa.be’ brengt praktische service en maximale transparantie.

Mechelen, augustus 2022 - Mewa lanceert zijn vernieuwde klantenportaal als onderdeel van een digitaliseringsoffensief. Op my.mewa.be kunnen klanten 24 uur per dag hun bestelgegevens bekijken, diensten beheren en nieuwe diensten aanvragen. Het klantenportaal biedt een gemoderniseerde gebruikersinterface en diverse nieuwe functionaliteiten

Het nieuwe portaal is voor iedereen die met Mewa samenwerkt een handige aanvulling op onze persoonlijke service. Alle gebruikte producten en diensten - van poetsdoeken en werkkleding tot toilethygiëne, vuilopvangmatten en onderdelenreinigers - zijn in het nieuwe klantenportaal opgenomen. "Wie bijvoorbeeld gebruikmaakt van de dienst werkkleding, kan op het portaal terecht om bij personeelswissels snel en gemakkelijk nieuwe dragers aan te melden. Of men wil een overzicht krijgen van lopende contracten, facturen opvragen of een reparatie aanvragen - dit alles kan via my.mewa.be met slechts een paar klikken op elk moment van de dag of nacht. Dit stelt klanten gerust en zorgt voor maximale transparantie", zegt een tevreden Julien Vansantvoort, administratief directeur bij Mewa België.

Alle gegevens worden duidelijk weergegeven, met filter- en sorteermogelijkheden voor facturen, een overzicht van actuele contractgegevens, opgeslagen stamgegevens, actuele aanvragen, klachten, enz. Serviceverzoeken, zoals wijzigingen in leveringshoeveelheden, kunnen digitaal aangemaakt en beheerd worden. De komende wisseldagen, waarop vuil textiel wordt opgehaald en schoon textiel wordt afgeleverd, kunnen worden opgevraagd, evenals de contactgegevens van het serviceteam en de ondertekende contracten, actuele producten en prijzen. Het systeem is ook mobiel en kan op alle eindapparaten worden gebruikt.

Het uitgebreide full-service-portaal werd zopas in België gelanceerd. "Daarmee leggen we de basis voor verdere verbeteringen en nog meer klantvriendelijkheid", zegt Julien Vansantvoort.


Julien Vansantvoort

Administratief directeur bij Mewa België

"Mewa heeft altijd al ingezet op innovatie. Met de digitalisering en ons voortdurend onderzoek houden we de vinger aan de pols en blijven we gewapend voor de toekomst."


Beeld- en filmmateriaal


Contacten met de pers


VPR Consult bvba

Heidi Smitt Telefoon: +32 3 7779717 heidi.smitt@vprconsult.be

Jagersdreef 2 9100 Sint-Niklaas


Naar het overzicht